Składanie zamówień:
- Składanie zamówień na sadzonki możliwe jest jedynie poprzez specjalnie przygotowany formularza lub pisząc na adres e-mail: poczta@krokoszowka-gorska.pl
- Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie.
- W zamówieniu należy umieścić nazwy wybranych przez siebie odmian sadzonek, ilość sztuk oraz dokładny adres i telefon kontaktowy dla kuriera.
- Zamówienie zostaje przyjęte w chwili gdy na nasze konto wpłynie od Państwa zadatek w wysokości minimum 30% wartości zamówienia, bądź cała kwota. Mają Państwo wtedy pewność, że sadzonki będą dla Was zarezerwowane.
- Zamówienia bez wpłaconego zadatku nie będą realizowane.
- Jeśli wpłacali Państwo zadatek to przed wysyłką, prosimy o dopłatę pozostałej części kwoty należnej z tytułu złożonego zamówienia. Nigdy nie wysyłamy zamówienia, które nie jest w pełni opłacone.
- Nie wysyłamy partii / części zamówienia jeśli nie jest ono w pełni opłacone.
- Zadatek jako formę potwierdzenia rezerwacji sadzonek, przyjmujemy jedynie do 15 marca br. Po tym terminie każde nowe zamówienie musi być w pełni opłacone. Płatności za wszystkie wcześniej złożone zamówienia muszą być również w pełni uregulowane.
- Nie realizujemy zamówień „za pobraniem”.
- Płatności za sadzonki przyjmujemy jedynie przelewem lub gotówką. Nie przyjmujemy płatności kartą płatniczą.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia ze względu na brak dostępności odmiany (lub odmian) sadzonek oraz brak zapłaty w wymaganej kwocie i ustalonym czasie (patrzy ZAMAWIANIE punkt 7 i 8 oraz WYSYŁKA LUB ODBIÓR punkt 5).
Wysyłka lub odbiór:
- Sadzonki wysyłane są jedynie przesyłką kurierską na adres podany w zamówieniu.
- Koszt wysyłki podany jest tutaj.
- Możliwy jest również odbiór osobisty sadzonek w siedzibie winnicy. Konieczne jest jednak wcześniejsze uzgodnienie z nami terminu obioru.
- Sadzonki wysyłamy do Państwa w dwóch okresach w roku tj. na jesień (listopad) – po zakończeniu okresu wegetacji i na wiosnę (marzec – kwiecień) – nim na sadzonkach rozwiną się pąki.
- Wysyłka lub odbiór zamówionych sadzonek możliwy jest najpóźniej do 10 maja br. Po tym terminie istnieje duża szansa uszkodzenia sadzonek w transporcie. Wysyłka lub obiór po tym terminie możliwy jest jedynie na odpowiedzialność zamawiającego. Problemy z sadzonkami wynikające z odbioru / wysyłki po 10 maja nie podlegają reklamacji.